اثربخشی برنامه‌ی تلفیقی آموزش مهار اضطراب بر کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان

نرگس پورطالب؛ میرمحمود میرنسب؛ رحیم بدری گرگری

دوره 3، شماره 11 ، اردیبهشت 1397، ، صفحه 123-144

https://doi.org/10.22054/soece.2020.39358.1204

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی تلفیق مداخله‌های شناختی، رفتاری و تربیتی، بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان انجام شد. طرح پژوهش شبه آزمایشی و از نوع پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه کنترل است. جامعه آماری پژوهش را دانش آموزان دختر پایه ششم در شهر تبریز تشکیل می‌دادند. نمونه موردنظر از طریق روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای چندمرحله‌ای، ...  بیشتر